Gårdagens träning

Efter en regnig promenad igår med hundarna så begav vi oss allihopa till sats för lite träning. Elina lämnades på minisats där hon röjde runt med dockvagnen och jag körde ett benpass och Christer lite ben och jogging. Gick ganska bra tycker jag. Vart väldigt trött i benen så då är det väl som det ska. 

Hundpromenaden var perfekt uppvärmning så var bara för mig att köra på.

Så här regnigt var det.



Fotade lite på gymmet också och jag kan säga att det är med tunga ben jag är här på jobbet idag. Fick endast 3,5 timmars sömn i natt också. Självförvållat så jag får gilla läget! :)




Min alldeles egna Mr. Muscle! 


Sen har vi ju lilla pruttungen som röjde i rutschkanan när vi skulle hämta henne.
Wiiiiieeeeee! :) <3



Älskade Elina! <3 <3 <3 

Ny ska jag äta frukost här på jobbet. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0