Helt plötsligt så blir mina kvällar väldigt sena för att vara mig.

Efter en timmes försovning i morse fick det bli en kort lunchrast idag på 30 min och så får det bli samma i morgon. Kommer man inte i tid så får man skylla sig själv att man får kortare rast och längre dagar. Kommer nämligen stanna längre i morgon efter jobbet och och jobba igen lite förlorad tid.

Har haft Elina-gnällspik mys i soffan innan middagen och sen blev det ett bad med en glad liten tjej som älskar att bada och leke med sina fiskar och sin båt.

Nattningen gick väldigt snabbt och när den var klar fick jag åka ut till Lilleman. Bättre sent än aldrig. :) Idag pysslade jag bara med stallsysslorna, gav morötter och kelade. 


De andra i stallet gillar honom jätte mycket. Han är ju en sån kelgris som gärna snor en eller två pussar. :)


Idag har även katten i stallet fått små kattungar. Såå himla söta!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0