Hjälpreda

Igår kväll fick jag mockningshjälp av Elina. Hon kämpade på väl med grepen som var alldeles för stor för henne. Hon var glad i stallet i ca 20-30 min, sen började hon bli trött och blev då ganska så gnällig och ville inte lyssna på mig så det blev tyvärr inte så mycket pyssel med Jacson som jag hoppats på. En snabb borstning och lite pussar på mulen. Sen fick han gå ut en stund till i hagen me de andra hästarna. 





Lockade ju Mys hår igår också, så snyggt!! Min locktång är superbra! :)


Nu ska jg åka och jobba 6-15. Inte den roligaste tiden på en lördag då ob-tillägget inte börjar förens vid kl 12. Men men.. Bara gilla läget och jobba ändå. :)

God morgon förresten! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0