Ibland finns det så lite tid

Timmarna flyger fram och jag hinner inte alltid blogga som jag tänkt. Dagen idag har varit fullspäckad som vanligt med både nagelfix, julhandling, hundpromenader i regnet, träning på gymmet och sist men absolut roligast för dagen en barbackaritt på finaste Jacson. Tänk vad mycket den hästen ger mig just nu. Han får mig verkligen upp ur mitt inre mörker som jag haft sen finaste Beauty åkte. Och även fast jag saknar henne varje dag och jag tänker på henne varje dag så växer min kärlek till Jacson mer och mer för varje dag också. Han är verkligen en riktig guldklimp. Vem kan motstå att pussa på en så här go mule? ;)


Inte jag i alla fall. :) Som jag njutit nu när jag varit i stallet. Och även om jag knappt kommer få någon sömn i natt då jag jobbar tidigt imorrn och klockan nu är efter 24.00 så är dom timmarna jag spenderat i stallet nu på kvällen med Jacson så värt det. Vi har kelat massor och bara stått och myst efter min barbackaritt som gick hur bra som helst. DUKTIG!! 


Nä nu måste jag sova. Berättar mer om hur träningen gick i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0