Mörkerpromenad och stallet igår

Promenerade med hundarna och Elina i mörkret igår och självklart ville Elina gå själv = promenaden tar mycket längre tid trots att vi inte ens kunde gå så långt som jag tänkt. Men men.. Hon puttade ju vagnen själv i alla fall och hjälpte till att gå med Kira.



Hon sprang även "fott" :) 

Sen åkte jag ut en sväng till finaste Jacson och pysslade och myste. Och tänk att det kan vara så rofyllt att mocka bajs. All stress man känner bara släpper på en sekund..


Jackson fick även en ny grimma av en stallkamrat som råkat köpa fel storlek till sitt sto. Så nu fick han en grimma med rosa i. :) så fin så!


Idag har jag bara hunnit jobba än så länge. Har massor av varor att plocka och känner att jag måste lägga på ett kol nu efter lunchen. Sen efter jobbet ska jag hämta Elina och sen locka håret på My som ska iväg på fest.

Sen ska jag och Elina åka till stallet tillsammans så hon får klappa och kanske rida lite. Idag gör det ju inget om hon är vaken lite längre då det inte är dagis i morgon. Hon ska däremot till Jaya i morgon då både Christer och jag ska jobba. Men det kommer gå bra. Då kan hon och Charlie busa hela dagen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0