Å nej..

Inte nog med att jag har varit hur trött som helst idag och varje kartong jag lyft har känts 50 ggr tyngre än vad dom egentligen varit, så gick träningen trögt idag också. Hade velat haft mer ork och mer tempo. 


Har endast ätit yoghurt med bär till lunch idag också vilket inte är optimalt men ibland blir det så. 


Sen åkte jag, mamma och Elina till CRT för att köpa en ny sug till akvariet och ett täcke och halsband till Harry. Tanken var att vi sen skulle hem till mamma och äta med henne men då jag märkte på Elina att hon var hängig och kändes varm när jag hämtade henne på dagis så åkte vi hem istället hon och jag. Och visst har hon feber! 39 står tempen på och endast välling har hon fått i sig. 


Så blir en lugn fredag nu istället. Elina får ligga här och titta på stora innan jag ska natta henne ordentligt. Hon verkar väldigt trött så får nog bli en tidig kväll. 

Funderar på vad jag ska äta. Hmmm.. Tråkigt att laga mat till sig själv. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0