Äntligen är den där timmen här som man kan sitta i soffan och göra ingenting tills man ska sova.

Dagen har varit fullspäckad idag. Först promenad och dagislämning. Sen KBT samtal och städning. Sen har jag och Christer haft "lunchmöte" här hemma om hur vi ska lägga upp planen för renoveringssparande och alla utgifter. Väldigt skönt att vi nu är överens där och har kommit på en plan tillsammans.


Dagishämtning och veterinärbesök efter det följt av att hämta hem vinterdäcken till Dacian och storhandlat på ICA Maxi. 
Många påsar blev det..


Vi köpte med oss färdig pizzadeg så vi gjorde hemmagjorda pizzor till middag. Snabbt, enkelt och verkligen supergott! Tyvärr inte världens nyttigaste.




Mätta och belåtna så har jag promenerat kvällspromissen med hundarna och Christer och Elina slängt ihop en sockerkakssmet under tiden av några ägg som annars skulle bli gamla. Nu står den i ugnen och Elina är nattad. Alltså är den här "lediga" timmen här nu innan jag somnar. Timmen där jag kan blogga, titta på tv och bara vara en liten stund. Men mina ögon är väldigt trötta så kommer nog bli en tidig kväll för mig. 

Hur har er måndag varit? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0