Full rulle idag..

Idag har vi haft städdag här i området där vi bor. Vi har krattat massa löv och sopat rent gatorna. Klippt vår häck och kapat grenar. Sen har alla samlats och ätit varmkorv och mariekex. Två timmar höll vi på och Elina hade nog ganska kul tror jag i alla fall. Hon fick även köra runt med sin vagn medans jag och Christer röjde.
 
 
 
 
 
 
 
 
 Vi har även varit iväg och hälsat på christers farmor och ätit lunch/middag där. Så nu blir det en lugn kväll innan sovdags. Och jag kommer i i alla fall gå och lägga mig tidigt då jag sovit jätte dåligt i natt. Tror att Christer kommer haka på då han höll på att somna hemma hos farmor. HIHI!
 
En bra dag och jag hoppas på en bra dag i morgon med. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0