Hålla mig vaken.... Behöver nog kaffe!

Efter ännu en orolig natt med flera vakna tillfällen med Elina så är jag nu uppe och ska snart åka till jobbet. Elina har verkligen sovit dåligt i tre nätter nu. Vrider och vänder sig, gråter, skriker, pratar ja allt annat förutom att sova. Så jag är väldigt trött nu. Undrar om man någonsin känner sig pigg och utvilad sålänge man har småbarn. Tur att hon är så söt i alla fall och mysig och vill hålla handen. 

Idag har vi utvecklingssamtal på dagis också så ska smita ifrån jobbet en stund sen så jag kan vara med, spännande. 

Blir för övrigt galen på Harry som nu har kissat och bajsat inne tre nätter i rad trots att han får gå ut precis innan vi går och lägger oss. Suck! Känns som att man inte gör annat än att plocka upp skit efter honom. Nackdelen med en liten frusen chihuahua som helst vill springa in igen när det är kallt. 

Nä idag måste jag koncentrera mig på att inte somna ståendes så bäst att hålla igång hela tiden. 

Ha en fin dag!


Min nya jacka som tyvärr inte var så varm som jag trodde och sen en söt bild på Elina som går hem från dagis. :) <3


Alltså ryggsäcken är ju nästan större än henne. Hihi!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0