När alla sover så är jag vaken

Lite typiskt att jag känner att jag inte hinner vila lite nu när både Elina och alla hundarna sover i soffan. Är rädd att jag kommer känna mig ännu mer seg än vad jag är nu om jag bara får slumra till lite innan vi måste åka mot jobbet. Blir till att fylla i VAB på försäkringskassans hemsida och lite annat fix istället. 

Har tagit alvedon och hoppas på att min huvudvärk ska ge med sig innan det är dags att kliva på arbetspasset som nu är på 5 och en halv timme istället för 8. Skönt med en lite kortare dag faktiskt, 




Tänker jätte mycket på den där ensamma stora hästen.. Han vill att jag ska ta hand om honom, jag vet det! Jag vill, jag vill, jag vill!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0