Nystädat hem

Åh vilken känsla det är att komma hem från mitt samtal jag hade idag till ett alldeles nystädat hem som luktar rengöringsmedel. Christer hade gjort typ allt under tiden jag var borta så det enda jag fick göra var att mobba golvet i sovrummet typ, och sen dammtorka några hyllor. Att det ska vara så svårt att hålla det så här rent. Tiden till att städa finns liksom inte där känns det som men antar att det handlar om att prioritera om den där kvällstimmen i soffan när Elina somnat. 

Nu ska vi hämta på dagis och sen åka med Kira till veterinären för ännu en återkontroll på hennes nyopererade mun. 

Sen svischa vidare och hämta ut mina vinterdäck hos bilfirman och efter det så måste vi storhandla. 

Här är vårt nya vardagsrumsbord som Christer köpt. Vet inte riktigt om jag gillar det riktigt men jag vänjer mig kanske. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0