Söndag morgon!

God morgon!

Ny dag på denna helg och sista dagen för veckan. Idag står mer jobb på schemat och idag ska jag verkligen tänka positivt hela dagen! Söndag = dubbelt betalt så det känns bra. Mer pengar till mitt sparande förhoppningsvis. Har mina sparmål som jag vill nå så det får jag ha som motivation när det känns tungt på jobbet. Ett mål tar ju typ aldrig slut i och för sig då detta målet är att ha tillräckligt med pengar så vi kan renovera klart huset utan att behöva ta onödiga lån. Ett annat lite långsiktigt mål är ju att jag skulle vilja köpa en häst i framtiden eller till och med en liten hästgård kanske. Känner mig fortfarande lite besviken att vi inte kunde köpa den vi var och tittade på då huset var för litet. 

Ha en bra söndag!


Trötta Harry!








Kommentarer
Postat av: Jennysen

Se det positivt. Tänk om du hade köpt det huset - ni hade förmodligen fått mindre för radhuset då ni ej renoverat klart, samtidigt som du nu har en bättre möjlighet att skapa dig en rejäl grund istället för att kasta dig in i nästa investering! :)

Svar: Jo det är iofs sant. :)
Jenny Säfström

2014-10-12 @ 19:02:02
URL: http://jennysen.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0