Dop för lille David (OBS bildbomb) :)

Så då kommer jag visa lite bilder ifrån dopet som jag och Elina var på i lördags.
Det var ju Jennys lille son David som skulle döpas och det var väldigt trevligt att få vara med och fira denna dag.
 
 
 
Pappa Omar läser en bön.
 
 
 
Natalie hjälper till att hälla upp vatten.
 
 
David ville inte bli blöt.
 
 
Lite bus.. :) (ser ni att Elina och David matchade varandra i sina sjömanskostymer?)
 
 
Fina familjen!
 
 
Jag hade på mig min nya röda klänning som jag fyndade med Emelie på rean för 89:- Som hittat!! Och Elina ville att jag skulle ha hennes hårspänne med blomman eftersom hon också hade hårspänne. (som hon sen tog av)
 
 
 
Lille söta David! <3
 
 
Fina Danielle och hennes pojkvän Felix var också på dopet.
 
 
plockmat
 
 
 
Elina ligger mitt på golvet...
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0