En promenad bort till lilla mamsen

Efter att jag sovit lite middag (så himla skönt) så bestämde jag mig för att jag och Elina skulle gå med hundarna bort till mamma/mormor och hälsa på. Tog med mig kameran då jag ville prova mitt ena nya objektiv som jag köpt. Är svårt att fota inne men tycker ändå att det är kul att testa sig fram. Jag är ju inte så duktig när det gäller kameror men när jag väl får till någon bra bild av typ flera hundra så blir jag glad. :)
 
Jessies ena katt fick ställa upp som modell bland annat.
 
 
 
 
 
Även min älskade Kira fastnade på bild medans hon spana in en kaka som Elina åt. Lite oskarp men tycker ändå att bilden är himla fin.
 
 
Och självklart kom ju Elina med på bild också :)
 
 
Nu blir det en film och lite chips innan läggdags. Så vi laddar upp ordentligt inför morgondagens fortsatta rensning här hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0