Fullspäckad helg

Heeej!
 
Nu har jag slarvat med bloggningen igen men har verkligen inte hunnit titta in här på hela helgen. Dagarna har varit fullspäckade med inplanerade saker. Bl a. dop och födelsedagsfirande. Har även varit ute på stan i fredags kväll med fina vänner och ätit god mat. Tänkte att jag ska skulle visa bilder och berätta lite mer om de olika sakerna jag har gjort i separata inlägg sen. Blir lite sent nu då jag inte hunnit gå igenom och rensat bland alla typ 500 bilder. :) Det är kul att fota, hahaha!
 
Men här kommer en liten film från dagens äventyr som bestod av att vara chaufför och hästskötare åt Jenny som tävlade sin ridtravare Sammy i dressyr på förmiddagen. Så har ni något att titta på medan jag fixar med bilder och fler inlägg. :)
 
 
<center</>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0