God natt och sov gott efter en väldigt trött dag!

Efter jobb, hundpromenad, bad med Elina, middag och sen lite KBT på det så känner jag mig mer än redo för att nanna kudden. Har varit aå sjukt trött idag. Höll på att somna på lunchen så jag nästan kom för sent till mitt kassapass. 

Christer hade städat hela huset idag när jag kom hem, väldigt uppskattat! Sen hade han även hämtat ut Elinas nya skor som vi beställt. Självklart lila som är hennes favoritfärg för tillfället. Alla saker är lila enligt henne! :) 


Ska snart natta henne. Hon sitter nu i soffan med Christer och Daniel med sin välling medans dom kollar på fotboll. Vi ska borsta dom små tänderna så att inte "tandtoollen" kommer också. 


Ska försöka orka läsa lite mer i min bok jag fått också men tror helt ärligt att jag kommer somna när jag nattar Elina. Finaste unge! <3




God natt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0