Gymmet har flyttat hem till mig

Nu är morgongröten i magen och snart får vi besök av My på en kaffe. 


Idag kan vi ta det lugnt. Min jobbtid blev flyttad från att börja kl 12 till att börja 15 istället. Då byter jag av Christer som får vara hemma med Elina som är febrig fortfarande. Igår gick han hem vid tolv när jag började så då fick han köra en halvdag. Idag är det min tur. Smidigt att det går att lösa VAB på det sättet att bara ta ut en halv dag

Igår köpte jag hem lite fler träningsredskap så passade på att köra igenom hela kroppen lite lätt. Köpte en 8kg kettlebell, en skivstång och viktplattor. Så nu kan jag träna mer ordentligt hemma dom dagarna när gymmet inte hinns med. För om inte jag kan åka till gymmet så får gymmet komma hem till mig. :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0