Hälsning från Betty Blupp

Åh som jag saknar henne! <3 gör liksom ont i hela mig när jag tänker på att hon inte är min längre. :( Men hon mår toppen hos sin nya ägare och ryttarinna så hon kunde inte ha hamnat bättre. Fick en liten hälsning idag vilket känns väldigt bra och roligt i alla fall. 


Vackraste häst! <3 

Nu ska jag sova. Har betalat alla tråkiga räkningar och har nu insett att denna månad kommer bli lite tuff. Bara hålla i pengarna så gott det går och typ äta havregrynsgröt till middag på kvällarna. Huvudsaken är väl ändå att Elina får "riktig" mat. Suck för ekonomi ibland. 
Betalade i alla fall in hela kreditskulden nu så det är skönt. 

God natt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0