Jobbig för mammahjärtat

Längtar redan tills i morgon då jag får mysa med Elina på morgonen igen. Även om det blir som idag, alldeles för tidigt. Känns som jag inte hunnit träffa henne ordentligt denna veckan. Och så kommer det vara hela veckan ut tyvärr. Det gör lite ont i mammahjärtat och framförallt eftersom hon blir så himla ledsen när jag lämnar på dagis. Och så kan jag inte ens krama henne innan hon ska sova och säga att jag finns där då. För då är jag fortfarande på jobbet. 


Blev i alla fall ett snabbt benpass på gymmet innan jobbet. Hundarna fick en till promenad och lite mys. Har nu bokat tid för Kira hos veterinären på måndag också då jag upptäckt en liten knöl bak vid flanken. Hoppas på att det bara är en fettknöl. 

Nu ska jag kämpa vidare här och försöka få timmarna att gå. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0