Lite bilder från vår promenad efter dagishämtningen igår

God morgon tisdag!!
 
Igår var vädret strålande och Elina knatade på en lång bit själv på promenaden efter dagishämtningen, både genom skogsstigen och på asfalten. och självklart ville hon stanna en stund på lekparken som vi gick förbi och leka och gunga. :)
 
'
Vår starka lilla tjej ville hänga precis som pappa, och hon gjorde det helt själv också! :) Det ska börjas i tid!
 
 
 
 
Gunga lite på "motorcykeln"
 
 
 
 
Mamman hade minsann också kul i lekparken ;)
 
 
 
 
Ibland får man bli barn på nytt och passa på att leka medans man kan.
 
Efter lek i lekparken gick vi hemåt för att sen åka vidare mot gymmet en sväng där Jessica körde skiten ur oss på ett Grit Strength-pass, phuu!!
 
 
 
Idag blir det däremot jobb för min del (var ju ledig igår). Börjar 12 och slutar kl 20.20. Ska lämna Elina på dagis om en stund och hundarna ska ut. Lite meckigt att få allt att klaffa nu tidsmässigt men man vänjer sig säkert. Funderar på om jag ska träna ett snabbt pass nu på förmiddagen eller om jag bara ska åka och köpa hundmaten som inte hanns med igår då vi blev spontanbjudna på middag hem till Petra efter att vi tränat. Skulle ju samtidigt behöva köpa lite fler blöjor. Eller så slänger jag över det på Christer, jag får se. Ska fundera på vägen till dagis tror jag. :)
 
Ha en fin dag!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0