Lite för sen kväll egentligen

Phiiuuu! Vilken dag!
Först jobb från tidig morgon, halv 6-14.30, 


sen ett megasnabbt gymbesök för ett kort ryggpass innan dagishämtning. Tror jag körde igenom mina 5 övningar som jag planerat på 20 min å då i tre set på varje övning. Bra jobbat!! :)


Dagishämtningen var mysig som vanligt. Man möts av en glad liten Elina som kramas och ska visa vad hon håller på och leker med. <3 Fröknarna hade även satt upp massa roliga bilder på väggen med lite aktiviteter som barnen haft för sig på dagarna, bl a äppelmålning! Kul att se sånt tycker jag. Gillar skarpt att dom dokumenterar så man får vara med på ett hörn om vad som sker. 


Hej då dagis! :)


Tog en lite längre hundpromenad när vi kom hem. Sen har vi varit iväg på lite ärenden så vi till sist fick beställa hämtmat då jag inte skulle hinna laga någon middag i lagom tid till Elina. Och ändå ligger vi lite efter i vårt tidsschema. Elina dricker sin kvällsvälling NU 20.28! Gaahh! Ibland blir det lite galet. 

Hon satt i alla fall snällt och tittade på "stora" medans jag lagade middag så det finns mat när Christer kommer hem om en stund. 


Nää nu ska Elina borsta tänderna och sedan bums i säng! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0