Äntligen lite tid över till bloggen

Är inne i en trött period just nu där jag bara längtar efter att få sova så bloggen har blivit lite lidande. Alla bilder jag fotat under senaste veckorna är nu i alla fall uppladdade på datorn och redo att visas. Så nu kommer jag försöka att berätta lite vad vi gjort senaste tiden när jag varit frånvarande här.
 
Igår planterade jag och Elina små blommor och paprikor o små söta krukor här hemma. Hade lovat henne att hon skulle få göra det så köpte med mig fröer hem från jobbet och gick ner till City Gross på lunchen och köpte jord. :) Roligt tyckte hon och hon var så duktig!
 
 
 
 Så nu får vi hoppas att det börjar växa också. :)
 
På kvällen var jag i ridhusetmed Jacson och alla hundarna. Vi promenerade dit och så red jag i ca 15 min, och såpromenerade vi hem igen. Bästa ridhuspasset någonsin!! Han snubblade bara pytte lite och lyssnade så bra och var SÅÅÅÅ duktig! Finaste!!!! Red barbacka!! :)
 
 
 
 
 
 
Han fick "springa" lös medans jag mockade bort bajshögen, men stod mest vid spegeln och spanade på sig själv.
 
Nu ska jag till jobbet så hinner inte uppdatera mer nu men nu är i alla fall bloggen igång igen :) woohooo!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0