Barnfri kväll

Nu har jag och Christer precis kollat klart på ett avsnitt av Walking dead helt utan avbrott. Elina är ju inte hemma utan hos Jaya. Känns tomt att inte få pussa henne god natt. 

Har varit i stallet innan men skippade ridningen. Jag orkade helt enkelt inte. Kände och känner mig jätte trött aå ska sova nu. Borstade och gosade en hel del i alla fall och så var jag hos kaninerna och städade och lade in ny halm. 



Har skrivit på Jacsons tavla att han ska lämnas inne i morgon. Tänkte klippa benen på morgonen så vill att han ska vara torr. Ska komma ihåg att ta med mig morötter också och olja att smörja benen med. 

Nu säger jag god natt och ska drömma sött om min fina dotter som jag saknar nu som bara den. <3 

Äta kattmat och titta i hundboken, det är grejer det! Haha!! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0