Då har man äntligen ett truck-kort

Idag har jag och Berna från vår butik fått gå på truckutbildning. En rolig och väldigt bra dag med massa truckkörning som nu resulterat i ett godkänt resultat! :) Så nu får jag äntligen köra trucken på jobbet. 

Tjohoo!



Berna in action på lilla trucken :)


Körde även en större truck utomhus som var riktigt rolig faktiskt. :)

Sen när jag kom hem så hade Jacsons boots kommit från England. Strl 4XL och Elina tyckte det var perfekta mössor! :) haha!





Vi har suttit ute i solen och myst med jordgubbar och byggt tågbana. Sen gick vi ut med hundarna och bort till Ica för att hämta ut ett annat paket som också kommit. Så nu har jag även fått en ny kameraväska till mig själv. :) wiieee!


Christer är nu och tränar bandy och jag väntar bara på att han ska komma hem så jag kan åka ut till stallet och ta in alla hästar. Sen blir det sovdags för min del när det är klart. Är mega trött redan nu.



Kommentarer
Postat av: Marieangel

Dom där skorna...jag förstår att man måste ha dom men de är ju så otäckt fula!! Kram

Svar: Så otäckt fula å såååååå ovekväma!! Helt stumma och hårda.
Jenny Säfström

2015-04-10 @ 09:25:44
URL: http://www.marieangel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0