Kvällsträning idag igen

Har fruktansvärd träningsvärk i mina ben sen tisdagens benträning så idag fick det bli biceps/triceps och sen avsluta med 20 min cirkelträning.

Suddig bild men den får duga!


På tal om bilder så har jag bilder både från i måndags och från igår på systemkameran som jag ej hunnit lägga in på datorn än. Ska försöka få en lucka snart så jag kan visa er. :) fotade bland annat två älgar i måndags. :)

Har ju även en film som ska laddas upp från ridhusträningen i lördags. Denna vecka har varit tajt att hinna med datortid. Har prioriterat Elina och hundrna när jag varit hemma. Och varit alldeles för trött på kvällarna då det alltid blir så sent. Då prioriterar jag sömnen. :) Men jag ska fixa allt så fort jag hinner, så får ni se både bilder och film senare. :) Den som väntar på något gott...

Nu ska jag kasta mig in i duschen. Har ätit middag nr 2 och duktigt druckit mitt protein som inte är gott direkt. Hundarna är kissade och Mili har fått sin dagliga medicin. Då var allt klart för att sova sen då. 

Helt sjukt ändå vad jag saknar min stora häst när jag inte varit där på hela dagen. Han har fått gå promenad och beta gräs med Anna idag. :) <3


Hältan verkar bättre i alla fall så förhoppningsvis kan jag nog kanske våga mig på att trava lite efter helgen igen. Nu kör vi skritt denna vecka för säkerhets skull. Världens snällaste häst alltså! <3

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0