Ledig måndag med massa att göra ändå

Ååh idag har jag startat dagen med bästa Elina samt att jag fick gå och få massage. Såååå skönt! Måste se till att ha råd med det oftare tror jag. 

Nu är jag och Elina hos mamma/mormor en stund och har druckit kaffe/saft och ska snart skjutsa henne till Huddinge sjukhus för lite kontroller. Christer är på väg hit nu för att ta med sig hundarna hem sen när vi är färdiga hoppas vi på att kunna slänga lite skräp på tippen. 

Idag invigs nya skorna på Elina! 





Kommentarer
Postat av: Linda Mark

Så söta! :) värsta vår-tjejen ju! vart går du på massage? det borde ni ju kunna ta på friskvården va?

ska du nått mer till stallet i veckan? tänkte om tjejerna kunde haka på?

kram

Svar: Ja hon är jätte fin i skorna och ville ha dom till dagis idag. :)

Jag ska till stallet de flesta dagarna ja :)

Massagen fick jag på gymmet i Västerhaninge.
Jenny Säfström

2015-04-20 @ 18:20:41
URL: http://lindamark.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0