Med knopp i pannan tränade vi i mörkret tillsammans <3

Efter att varenda bild som dök upp i mitt flöde på Facebook igår var på fina dressyrhästar från ågestas dressyrtävling, så vart jag så sugen på att fixa Jacson så han också blev dressyrfin med knopp i pannan. :) pch han blev så stilig så min fina stjärna! <3






Sen gav vi oss ut i mörkret och den tänkta skrittrundan bort till ridhuset och tillbaka byttes ut mot en skritt och lite travrunda på högstabanan istället. Vart så inspirerad av all dressyr som gjort sig påmind hela dagen så jag och Jacson körde trav på rakt och böjt spår med koncentrationen på att hitta ett jämt flyt utan att han skulle snubbla hela tiden :) haha, min klump! :) Svårt att hålla koll på fötterna när man är stor och tung. Men han får en stor eloge för att han är så ambitiös och verkligen gör sitt bästa alla dagar i veckan och jämt är helt underbar att ha att göra med! En vacker dag så kommer vi ut från mörkret och då kommer ni få se en riktig dressyrstjärna, maffigt trava fram med dunder och brak från marken där det enda man ser är massa muskelmassa som stiligt tar sig an sin uppgift på största allvar! <3 Jag tror stenhårt på min Jacson!! 


Nu ska jag fixa klart inför avfärd mot jobbet! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0