Denna ständiga diskussion om vad som är nyttigt och inte.... SUCK!

Kommer hem efter en mysig kväll hos Jacson där jag borstat och smort ben. Och det första som kommer på tal är denna ständiga diskussionen om vad man ska och vad man inte ska äta för hundrafemtioelfte gången. Så less på allt jäkla nyttigt skitsnack... Det är så klart JAG vet att man inte bör äta socker, pommes mm varje dag eller varannan men va fan, man lever EN gång, EN!!! 

Jag tänker minsann inte äta nyttig äcklig mat varje dag resten av livet. Jag vill kunna äta vad jag vill, när jag vill. Vill jag äta nyttigt inför en tävling så gör jag det, men off season så gör jag som jag vill och den enda som egentligen behöver bry sig om min kropp eller mitt välbefinnande i vad jag stoppar i mig är jag.

Blir så less..., god natt!


Kommentarer
Postat av: Jennysen

Helt rätt. Du vet vad jag tycker. Balans utan förbud tror jag funkar i längden.
Man måste ju få LEVA liksom! :)

Svar: Ja jag är så trött på allt tjat om nyttigt.
Tycker vi kan gå på bio snart eller nåt. Vore trevligt. :)
Jenny Säfström

2015-08-27 @ 13:51:18
URL: http://jennysen.spotlife.se
Postat av: Camilla

Kul att jag hittat din blogg :) och grattis till bebis nr 2. Ät vad du vill och njut! :)

Svar: Tack! :)
Jenny Säfström

2015-08-28 @ 12:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0