En ganska lugn morgon avlöses av massor att göra på jobbet...

Efter en kaoseftermiddag i stallet igår med Elina som bara skrek och gnällde när vi var där, så var det väldigt skönt att komma ut till Jacson i morse och gosa med honom i lugn och ro. Han låg och vilade i hagen så jag lät honom vara kvar där och gick endat ut för att ge ett äpple och mysa. Sen städade jag ur hans box så den ska kunna spolas ur ordentligt inför installningen sen. 

Fint ska det bli.


Trött liten Jacson <3




Alla grabbarna var trötta idag <3


Åker till stallet efter jobbet sen också och pysslar om honom mer. 

Men först måste jag jobba några timmar till. Har ringt trafikskolan nu på lunchen och bokat tid för teoriprov och en körlektion Nu jäklar ska jag ta mitt BE-körkort! 


Dags att jobba lite till...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0