Goddagens gott folk

Dålig uppdatering senaste dagarna och jag kan säga att jag inte mått på topp. Håller på att föra över massa bilder och filer från datorn till en extern hårddisk så jag kan lägga in nya på datorn som nu är full. Därför dröjer de senaste dagarnas bilder en aning. :) Ska bland annat visa när tjejerna Elin och Ella red Jacson, vår dag på Kolmården och när jag red cavaletti me Jacson för första gången. Så håll ut! :)

Idag är en slappardag här hemma bara. Har varit hos tandläkaren i och för sig men annars bara hemma. Robin och Adrian kom förbi en sväng förut och busade och klippte gräset. (Rastlösa människa) haha!! Jag skulle ha gjort det ikväll egentligen när det blivit lite svalare ute men han ville göra det då han tycker det är mysigt och han själv önskar han hade en gräsmatta. Så tack snälla du!!

Elina ligger just nu och vilar och jag tänker göra detsamma så vi hörs senare och förhoppningsvis då med någon bild att visa. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0