Hängig idag

Idag har varit en trött dag.. Men vi har varit på Adrians dop som var jätte fint. Han fick massa fina presenter och vi fick äta smarrig smörgåstårta och gott fika. Allt var jättefint fixat och såg riktigt proffsigt ut. Imponerande!

Elina hade en ny fin klänning på sig som hon och Christer varit och handlat på förmiddagen medans jag vilade hemma.



Lilla fisunge så söt du är! 

Nu är vi hemma hos mamma och har ätit middag här. Elina somnade för en stund sen så får väl se om hon kommer sova hela natten nu. Hon har inte sovit på dagen idag så hon var helt slut. 

Jag har pluggat körkortsteori så jag är helt slut i huvudet jag med. Så tråkig läsning. Men den måste göras så bara att gilla läget och läsa vidare. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0