En dag på hundmässan

Idag har vi spenderat dagen på hundmässan tillsammans med Anna och hennes son Pontus. Elina har klappat så många hundar. Och hon gillade dom små mest. :) Jag har fått hälsa på min favvo bullterriern och Christer på sin favvo American Akita. Anna gillar den Engelska Springer spanieln mest. Smaken är ju som baken och alla gillar vi olika.
 
En mysig dag som nu har avrundats framför två filmer i soffan som gått på tv:n. Tänkte ta ett varmt bad sen men får nog allt vänta tills lillstumpan somnat. Annars har jag garanterat en liten tjej som också vill plaska och då blir det inte riktigt det där lugnet som jag är ute efter.
 
Just idag önskar jag lite extra att jag hade min häst så jag kunde få åka ut och bara pyssla en stund nu på kvällen. Vissa dagar saknar jag mer än andra.
 
 


Kommentarer
Postat av: Tove Lindgren

Hejsan,
Jag heter Tove Lindgren och jobbar med ett företag som hjälper bloggare att få betalt för att skriva valfria inlägg inom passande ämnen.
Om du kan tänka dig att skriva ett inlägg mot betalning så får du gärna maila mig på [email protected] så kan jag skicka mer information.
(Även ni andra som driver bloggar är välkomna att kontakta oss).
Mvh, Tove

2015-12-14 @ 14:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0