En morgon med mina djur och underbara dotter

Idag är jag ledig igen och även Christer. Elina får vara hemma från dagis och umgås med oss istället. Passar på att vara med henne så mycket det går. Sen blir det ju två barn som ska ha uppmärksamhet så gäller att ta vara på tiden med Elina som ensambarn nu innan.
 
Vi började denna morgon med lite mysfrukost i soffan och sen gick vi faktiskt ut på promenad med kaninerna en och en. Och nu sitter dom ute i sina hagar på tomten. Har ju regnat så mycket senaste dagarna så dom bara fått vara inne i sina burar eftersom vi inte har något regnskydd till dom i hagarna. Så idag var dom nog glada över att få röra lite mer på sig.
 

Efter vi promenerat men ninerna så ville Elina leka i lekparken och gunga gungbräda så då gjorde vi det tills hon sa att hon frös. Då gick vi in så hon kunde vara en stund med Christer medans jag tog hundarna på en promenad.
 

Mili fick bära sin klövjeväska så hon skulle bli lite tröttare kanske. Hon blev så uppspelt när hon såg oss gå iväg med kaninerna så hon bara stod och gnällde och typ var okontaktbar.
 
 
De varma skorna/kängorna åkte på och raggsockar. Burr vad kallt det är ute idag.
 

Om en liten stund ska vi alla åka iväg och handla mat och fylla på här hemma, och eventuellt kolla lite i andra butiker också. Att göra något tillsammans.
 
Sen vill jag nog sova middag, haha.. Är så där himla trött hela tiden. Suck!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0