En uteförmiddag i det fina vädret

För en gångs skull tycker jag att det är mysigt att det kommit snö. Jag är annars inte så förtjust i när det är kallt men nu när man har barn så känns det som att man vill att hon ska få uppleva alla årstider. Så nu när det kommit massa snö så har vi självklart passat på att vara ute denna förmiddagen. Gått med hundarna och åkt pulka för första gången i år. Tjoohoo så roligt att åka i backen tycker Elina! :) Sen blev det även lite rutschkaneåk i den isiga snabba rutschkanan.







Så nu har vi precis kommit in och ska ta det lite lugnt en stund. Koka lite varmkorv till lunch tänkte jag och bara mysa under filten. 

Senare måste jag åka iväg och köpa lite halm, pellets och spån till kaninerna, men får se om vi tar det när Christer kommit hem. 

Idag önskar man att man fick gå ut och galoppera i snön... Önsketänkande.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0