Glöm INTE att ta tabletten mot illamående!!

Den läxan har jag verkligen lärt mig idag.. Suck! Två gånger var jag tvungen att spy på jobbet, och då jobbar jag bara 4 timmar! Och sen i stallet på insläppet så hände det igen. Fy fan vad jag hatar att spy! Usch!! Mår puss rent ut sagt nu så har lagt mig i sängen på en gång när jag kom hem. Klunkat lite filmjölk och vatten som jag märkt innan att det brukar lindra lite. Sen tog jag en tablett nu också. Hoppas på att slippa behöva spy i natt. Fattar inte varför denna graviditet måste ha detta illamående. Varför kan det inte släppa som det gjorde när jag väntade Elina. Jobbigt att vara beroende av tabletter för att klara av dagarna. 

Jaja bara ligga här och hoppas på en bättre dag i morgon. 

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0