Hej söndag!

Nu har jag nyss kommit in från kylan efter en promenad med hundarna, burr!! Idag är det kallt ute. Och innan promenaden var jag också ute fast på baksidan. Har gjort rent till kaninerna med Elinas hjälp. Hon fick även promenera lite med ena kaninen på tomten. :)
 
 
Så nu har dom fått rent i sina burar och grönsaker att tugga på. har även klippt deras och hundarnas klor. Så nu tänkte jag faktiskt ta hand lite om mig själv och gå upp och duscha och tvätta håret. Kan behövas en varm dusch nu efter att ha varit ute länge i kylan.
Kl. 17 ska vi vara hemma hos mamma och fira jul för tredje gången. Fast nu utan julmat. :) Tror det blir någon form av hämtmat istället. Och så lite julklappsutdelning till barnen igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0