orolig natt

God morgon!
Här hemma är det än så länge bara jag och hundarna som är vakna. Har varit en orolig natt och jag tappade räkningen för hur många gånger jag blivit väckt av Elina då hon gnäller i sömnen. Och ändå lyckas jag inte sova mer just nu. Bebisen i magen rör sig massor och vill förmodligen att jag ska äta. Får ingen ro i kroppen men lär väl somna på soffan under dagen. Jag känner mig helt slut.
 
Ska ringa till veterinären idag och boka tid för Mili också. Hennes höfter är inte ok. Hon börjar få svårt att gå upp för trappan på kvällarna vissa dagar. Hon liksom stapplar sig upp med bakdelen och det känns inte alls bra. Stackars min busevovve. :(
 
Ska nog göra nån macka nu så kanske bebis i magen lugnar sig. Gosa ner mig under e filt och bara ta det lugnt tills Elina vaknar.
 
Lekte lite med kameran nu på morgonen..
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0