Dags att vila lite...

Nu har Elina somnat här i soffan och jag vill så gärna lägga mig jag med. Men borde fixa lite här hemma istället. Svårt att välja om jag ska göra nytta eller bara vila och ta det lugnt nu när man har chansen. Lutar nog åt det sistnämna ändå. :)
 
Känns inte som jag har så mycket att skriva om nu när man bara varit hemma hela veckan. Kan ju berätta att jag var ute och red en sväng igår på min fantastiska häst i och för sig. :) Han var duktig som vanligt och jag passade även på att klippa hans ben igen. Håret växer sjukt fort. Och i morgon kommer äntligen hovslagaren, WIIIEEEEE!!
 
Nää nu ska jag krypa ner bredvid Elina. <3
 
 


Kommentarer
Postat av: Oslofru

Det var den sötaste lilla bebisen <3 Så fridfull <3

Svar: Tack så mycket! <3
Jenny Säfström

2015-02-05 @ 14:17:39
URL: http://www.oslofru.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0