Fina lilla familjen

Måste ju berätta vad som hände igår eller snarare vad som stod och väntade på mig när jag kom hem från jobbet. Nämligen en jätte fin och jätte god tårta som Christer och Elina gjort till mig. Mums!!



Lite suddiga bilder men fick sno Christers bilderfrån när dom gjorde tårtan. :)





Alltså älskade ni!! <3 jag blev jätte glad när jag kom hem! Tack så mycket! 

Tänk att för två år sen så fanns inte Elina och nu är hon så viktig i vår familj. Det finaste vi har! Att jag gått från att bo i lägenhet med Christer själv med två hundar och en häst. Till att nu bo i radhus med tre hundar, barn, häst, jaaa det är ju fantastiskt!! Och en vacker dag kanske mitt eget stall finns också, man vet aldrig. :)

Jag kommer fortsätta kämpa för att komma vidare och försöka uppnå så mycket jag kan av det jag verkligen vill. 

Just keep swimming!!



Haha!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0