Glad alla hjärtans dag!

Efter en jobbkväll igår med Walking dead som avslut så att det blev ganska sent så är jag nu lite trött efter att ha varit i stallet tidigt för att ta ut alla hästarna. Gav min fina Jacson två äpplen i hjärtpresent. :) mums tyckte han!

Nu blir det en dusch och sen jobb hela dagen lång. Elina har sovit över hos Jaya och Charlie då både Christer och jag jobbade sent igår. Alltså dom två är så söta ihop! Fina kusinerna! <3



Vad lyckligt lottade vi är som får ha så fina, underbara barn! 

Fast jag måste erkänna att jag sknar min lilla tjej otroligt mycket när hon inte är hemma. Tur att jag får träffa och krama på henne ikväll. Längtar! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0