Min stallfria dag har idag förvandlas till en icke stallfri dag

Men vad gör det?? Då får jag ju pussa ännu mer på finaste Lillemannen. <3

Pia ligger hemma i hög feber så hon var inte kapabel till att åka till stallet vilket är fullt förståeligt. Krya på dig! <3 

Så ska jag åka ut efter att ha tryckt i mig en hamburgare från Vegabaren. Japp det blev hämtmat idag. Typiskt. :) 

Nu måste jag skynda iväg så det inte tar allt för lång tid i stallet. Christer och jag tänkte kolla lite walking dead sen. 

Såg en ny bild på min förra stjärna, finaste Beauty! Vissa dagar saknar jag henne massor! Hon var och är one of a kind! Älskade häst! <3

Eller det är Jacson också men dom är liksom som natt och dag. Går inte att jämföra emot varandra. Hur som helst så passar Jacson bättre i mitt liv nu och jag älskar honom så fruktansvärt mycket! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0