Nämen god morgon (förmiddag)

Idag skulle jag varit ledig från jobbet eftersom hovslagaren kommer sen. Det känns skönt att kunna vara hemma med snorigt barn utan att behöva vabba. Christers mormor kommer hit en stund och passar henne medans jag är i stallet sen. Smidigt!! Så får hundarna sällskap då också. 

Vi har precis ätit lite lunch efter en härlig promenad med hundarna. Skönt med frisk luft! 

Nu ska jag dricka lite kaffe så jag får energi till att ta tag i Elinas stök. :)



Alla saker framme på en gång. Haha!! Härliga unge!! 

Sen ikväll ska vi köra henne till farmor som ska passa henne hela dagen i morgon. Vi ska nämligen åka långt bort och provköra och förmodligen köpa en ny bil som Christer hittat! :) Spännande.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0