Sällskap i stallet

Jag har ju glömt att berätta att min kära mamma fyller år idag!! Hipp hipp hurra!!! Fast vi ska inte fira henne förens på söndag. Då blir det fika för hela slanten och presentöppning. :)
 
Idag tog jag med mig Elina till stallet. Lite frisk luft gör nog bara gott och hon kan lika gärna snora där som här hemma. :) Hon fick leda in Jacson från hagen och sen även rida en liten stund på honom. Sen har hon myst med katterna och hjälpt mig att mata kaninerna. Det kan nog bli en liten hästtjej av henne i alla fall. Eller en djurmänniska i största allmänhet. Hoppas!! :)
 
Filmade henne lite när hon och Jacson var på väg in i stallet. :)
 
Här myser hon även med kattungarna. :)
 
 
Nu ligger hon och sover sött i sin säng och jag ska passa på att duscha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0