Vabbandet fortsätter även denna vecka

Elinas hosta vill inte försvinna så vi kör Vab igen. Fast endast halvdag. Ska åka och jobba klockan 16 och jobbar sen till stängning så jag missar bara några timmar.Just nu har hon just somnat efter att vi varit och mockat till Jacson. Var tvungen att hinna göra det innan jobbet så då fick hon följa med. Klappat kaninerna har vi också gjort och så fick hon rida i typ 2 min på snällaste Jacson.
 
Käkade en fet pizza till lunch (fy skäms Jenny) och nu ska jag dricka lite varm choklad då jag fryser lite. Känner av lite förkylning jag med tyvärr.
 
Filmade kaninerna lite igår och även tidigare förra veckan.. Igår invigde jag nya kaninselen på Ralfelina ju. :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0