Alltså min häst <3

Idag var han sååå himla rolig! :) han var inte ett dugg öm i hovarna idag så jag passade på att rida lite nere på åkern. Satan i gatan så taggad han var! Kunde inte ens skritta utan ville börja trava hela tiden och gick och småtaktade. Sötnos! <3 så jag tänkte att om han så gärna vill springa av sig så får han väl göra det, så iväg for vi! Så fort jag gav komandot galopp så kastade han sig fram med öronen spetsade. Sen när åkern tog slut så sa jag bara pro och gjorde halt och vände om. Samma sak här, han ville galoppera mera men jag höll honom i skritt och en kort bit i lugn trav. Så fin alltså! <3 han är så duktig! 


Klippte klorna på ninisarna också och gosade lite. Jag har så fantastiska djur!! Tre fina hundar, två söta små kaniner, en bamsehäst, fina fiskar hemma i akvariet, ja helt otroligt! <3 utan mina djur skulle jag inte klara mig tror jag. Eller i alla fall inte lika bra. 

Sen har vi ju min underbara dotter som även hon tycker om djuren. <3 mammas tjej! Här är två bilder från tidigare i veckan när hon myser med en av kattungarna i stallet! Såååååå söööt! <3



Snälla bli frisk nu lilla söta Elina!! Sov bort den dumma febern. 

God natt!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0