En fredagskväll i hästbajsets tecken


Japp detta är min fredagskväll and I love it! :) även fast jag just idag är sjukt trött efter dålig sömn i natt. 

Har precis fixat klart allt i stallet och pussat massor och gett morötter till min finaste. För halt för ridning och idag även något sent. Ibland är det så när man är ensam hemma med Elina hela kvällen till sent. Då får hästgoset vänta. 

Men jag har haft mys med Elina och hundarna innan så jag klagar inte. Vi har ätit lite chips och busat i soffan. Elina har "hoppat" från mig till soffan och det är ju sååååå kul tycker hon. Igen, igen, igen säger hon!! :) <3 

Nu funderar jag bara på om jag ska äta lite mer chips eller om jag ska sova. Men det lutar nog åt det sistnämnda. 
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0