En lång jobbvecka framför mig


God morgon!

Nu börjar den, en lång vecka med massa jobb. Jobbar stängning nu måndag-fredag och sen även hela helgen. Så måndag nästa vecka känns nu väldigt lockande då jag får en dag ledigt igen. 

Har startat dagen med det vanliga, hundpromenad, lämning på dagis och stall. Lite stressigt denna morgon dock då jag och Elina sov lite längre än vi brukar. Men det var skönt så då får jag ta att jag får skynda mig lite. 

Kattungarna ville inte att jag skulle ta min påse när jag åkte från stallet. :)


Gav en rolig morot till Jacson också!


Nu ska jag ladda med lite kaffe så dagen här på jobbet blir på topp med massa inventeringar som väntar. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0