Första dagen på nya året

Idag har nog varit den segaste, tröttaste dagen på väldigt länge. Jag har varit så trött hela dagen och tänker därför gå och lägga mig nu innan klockan ens är 9. 

Vi hade trevligt igår även om mina tankar var hos Jacson som hade fått ont i sina framhovar efter att vi tagit av skorna. Han ville inte belasta dom ordentligt och stapplade sig fram in i stallet. Så Pia gjorde ett klokt beslut att ställa in honom i boxen där underlaget är mjukt. 

Desto mer för mig att mocka idag, men vad gör det?! Han var fortfarande öm idag men inte fullt så mycket som igår tack vare att marken var mjukare ute idag. Har pysslat en lång stund med honom och gjort honom fin. Sprayade även lite glansspray på hela honom så han vart alldeles len. 

Jacson betyder så mycket för mig! 





Älskade gulleponken! <3

Och nu innan jag somnar ska jag hålla min finaste lilla tjej i handen som precis vaknade till och ville ha lite välling. Hon betyder också så mycket för mig, mest i världen! Vilken lycka att jag fick just henne, min underbara lilla Elina! <3


Hon sover med sina älskade lilla röda bil. :) 

Hon har haft så kul med Julian igår och dom har busat och lekt massor. Badat i Lones stora badkar tillsammans och bara haft det superkul. Varit uppe till jätte sent och sprungit runt nakna. Älskade barn! 

Nu säger jag god natt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0