God morgon!

Eller morgon och morgon, klockan är lite över 11 redan och jag har både hunnit mysa med Elina i soffan, dammsugit nedervåningen, varit och fixat lite i stallet och promenerat hundarna. Så nu ska jag bara duscha lite snabbt, äta en macka och sen åka och jobba. Mamma är här och ska passa Elina under tiden tills Christer kommer hem. Effektiv morgon idag. Elina ger mig så mycket skratt vår lilla pajas! :) hon hittar på tokigheter mest hela tiden och det är så kul att se henne när hon leker. Idag lekte hon tittut med mig genom att gömma sig bakom gardinen och sen springa fram fort och ropa "tittut" :) sötnos!


Blev endast lite gos i hagen med Lilleman idag. Men han klagar nog inte. Han fick morötter så han vart nöjd ändå. 


Hoppas på en smidig dag på jobbet och att tiden går fort! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0