Lite gofika så här på en fredag


Kan börja med att säga att jag verkligen inte orkade skriva här igår. Gjorde massa saker hela tiden och kände mig bara stressad så blev liksom inte av. Morgontränade kl 6-6.30 på gymmet innan jag skyndade mig in i duschen och sen vidare till jobbet där jag höll igång med inventeringar nästan hela dagen. 

Elina har blivit sjuk igen, förkyld och ev lite ögoninflammation på ena ögat så Christer jobbade bara från 16-20,40 igår. Och det blir samma idag. Han kommer hit och byter av mig när jag slutar. 

Hade kvällsfodring och insläpp igår också så blev ingen ridning, men desto mer pyssel. Mysigaste hästen!! Skulle kunna stå och krama och gosa med honom hur länge som helst. 


Tog bild efter gymmet igår också för att ha nåt att jämföra med och sen även för att se vad jag vill förbättra.


Hade tänkt träna i morse igen men var alldeles för trött efter en natt där Elina väckt mig säkert 7-8 ggr. Så mitt kaffe nu kommer sitta fint. Får försöka komma iväg någon gång i helgen istället. 

Nu ska jag blunda några sekunder innan jag måste jobba tre timmar till. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0